vineri, 24 iunie 2011

Cum imi vopsesc singura sprancenele

Desi a vorbit Pixie intr-o postare despre vopsitul sprancenelor si nu exista mari diferente intre metoda mea si a ei, aveam aceast titlu notat deja si-am zis hai totusi sa o scriu si eu. Nu cred ca se supara pe mine.
Am sprancenele deschise la culoare si destul de rare, deci consider ca e nevoie de vopsirea lor din cand in cand. Le vopsesc de aproximativ 2 ani, inainte mergeam la un salon pentru asta, dar cam de un an le fac singura acasa si nu mai imprastii banii prin saloane. Am facut si pauze din cand in cand dar in general le pigmentez cam de 2 ori pe luna (si dupa cum zicea Pixie cam atat avem voie).
 Folosesc vopsea speciala pentru sprancene (nu este recomandata cea pentru par deci nu folositi asa ceva) nuanta maro si oxidant Kallos.

De ce e nevoie?
  • amestecul (vopseaua si oxidantul)
  • oglinda
  • o pensula
  • un capacel mic 
  • 2 betisoare de urechii
  • 2 dischete de vata
Cum procedez?
Pun o picatura de vopsea (1cm) si o picatura de oxidant in capacel, apoi amestec pana se uniformizeaza bine. 
Sprancenele trebuie sa fie pensate si curate, fara urma de machiaj sau altceva. Le umplu pastrand forma lor (le am in "V"- fata rotunda deh :D) iar apoi sterg pe langa ele cu betisorul dupa forma ei (se mai intampla sa dau putin peste si se vede orice puncticel apoi). Vopseaua pigmenetaza pielea dandu-le aspect de umplere a sprancenelor si conturare.
Cateodata ma mozolesc fara sa vad si observ pielea mai inchisa abia peste 10-15 minute. Deci atentie cu fata, mainile, unghiile, incercati sa folositi doar betisoarele pentru corectare. Eu am pielea mai deschisa, la fel si sprancenele si nu le vreau foarte pigmentate asa ca stau destul de putin cu vopseaua intre 7 si 10 minute dupa care o indepartez cu dischete de vata imbibate in apa si stoarse bine. Cu cat stai mai mult cu vopseaua (maxim 20min) cu atat se pigmenteaza mai accentuat.

Efectul dureaza destul de putin, cam o sapatamana jumate-2. La mine se duce intr-o saptamana  maxim, cred ca e si in functie de cat de des te speli si demachiezi ;)). Dar bineee...nici nu le accentuez eu prea tare incat sa se duca mai treptat si sa tina mai mult...in fine...deci diferenta intre before and after nu este foarte mare pentru ca eu vreau asa.
before & after
Tin sa mentionez ca n-am facut nici un curs pentru asta, am invatat sa le pictez singura prin practica doar la mine :P.
Scuzati pozele cu ochii nemachiati dar nu am avut chef la momentul respectiv de make-up. Subiectul e "sprancenele", da? :D

XOXO

30 de comentarii:

  1. eu mi le vopsesc doar la salon,imi este frica sa nu dau gres acasa :|

    RăspundeţiȘtergere
  2. Nici eu n-as mai putea trai fara sa le vopsesc :) Dar nu le fac acasa ci la salon cand ma si pensez, am sprancene dificile asa ca no way sa-mi bag eu gherutele in ele. Nu le am subtiri, dar sunt rare si fine - deci cand cresc tot ce depaseste conturul arata fix la fel asa ca nu stiu de unde sa pensez. Nu sunt nici arcuite, foarte putin reuseste cosmeticiana sa le faca unghi caci altfel ar necesita subtiere extrema si nu sufar "snururile" (am o poza de cand le pensam eu asa si mi-e rusine cu ce faceam).
    Cel putin in cazul meu, conteaza mult sa le vopsesc...sunt deschise, si asta le defineste. Le si fardez, dar tot vopsitul e baza.
    Pacat ca nu tine mult....poate ar trebui sa imi iau vopsea acasa, la salon merg numai 1 data/luna si pana atunci stau cu ele nefacute. Nu stiu de unde dar banuiesc ca unde se gaseste vopsea de par am sanse s-o gasesc si pe cea pt sprancene.

    RăspundeţiȘtergere
  3. Ti-au iesit foarte frumos! Am o pr care si le-a vopsit la salon...si au iesit horror...era foarte dezamagita...

    RăspundeţiȘtergere
  4. Iulia C si mie imi era frica la inceput pana mi-am format mana ;))

    Ramona eu mi le si pensez singura, am avut nenumarate suprize prin saloane si mi-e teama sa ma las pe mana cuiva, mai ales ca abia imi cresc saracele, mai sunt si rare si fine...iti dai seama ce-ar insemna sa dea cineva gres si sa le faca mai subtiri de atat?!...as turba. Am vazut in pozele tale ca ai sprancene frumoase si sanatoase, imi place forma aia dreapta si foarte putin arcuite catre final.
    Eu oricum cand ma machiez mai dau putin si cu un creion sau fard, dar vb ta, vopsitul e de baza.
    Nu stiu unde s-ar putea gasi in Craiova, eu cumpar de la un magazin din hala, hala e o cladire plina de magazine cu tot felul de prostii. La unul din ele "m-am abonat", acolo se gasesc toate tampeniile, de la genti, papuci, briz-briz-uri, cosmetice, creme pana la huse te telefoane, "scarpinator" de cap si extensii d-alea naspa :)).

    Multumesc Andreea, alta data mi-au iesit si mai frumos, dar nah...a fost de vina si dispozitia atunci ;)). Iar la salon pot sa iasa horror sau pot sa iasa wow, depinde de persoana care te face nu neaparat de salon.

    RăspundeţiȘtergere
  5. mie cam frica sa incerc singurica,deobicei mi le vopseste o amica,cea care ma si pensa...dar poate voi incerca vreodata:D

    RăspundeţiȘtergere
  6. si unde gasim vopseaua asta? ca mie imi place sa ma implic si sa fac eu :D

    RăspundeţiȘtergere
  7. Nu ti-ar fi mai usor sa le umpli cu fard? Sau creion? Le-am vopsit si eu de cateva ori si exact ca la tine, intr-o sapt max deja se ducea culoarea. Plus ca in fata nu prea prindea ca in restul sprancenei..mai mare oftic dupa aia.

    Am o prietena care si le face saptamanal si cosmeticiana a avertizat-o ca in curand o sa-si arda firele si n-o sa mai aiba ce sa-i vopseasca. Ma gandesc ca in timp afecteaza destul de mult vopsitul chiar daca nu le faci asa des. Doar parerea mea :). Oricum iti ies foarte bine. Ale mele sunt la fel de deschise, dar le fac mai inchise decat after-ul tau - am si parul mult mai inchis ;))

    Doamne cat am scris:| sper sa nu te superi.

    RăspundeţiȘtergere
  8. hihi ma bucur ca ai reusit sa pui si tu postul ca poate ajutam mai multe persoane sa isi faca curaj :D :*:*:*

    RăspundeţiȘtergere
  9. dalyda si mie mi-a fost frica la inceput...incet incet mi-am format mana ;))

    Miu Miu nu stiu un loc exact unde se gaseste dar de unde-mi cumpar eu i-am scris mai sus Ramonei :P

    Multumesc Gya!

    RăspundeţiȘtergere
  10. Oanna nu ma supar stai linistita,toate comentariile sunt bine-venite, conteaza orice parere.
    In mod normal nu e indicat sa le vopsesti mai mult de 2 ori pe luna, eu ma fac cam de 2 ori, poate chiar o data...depinde. Uneori uit de asta pentru ca oricum le creionez sau fardez f putin cand ma machiez. Nu stiu cat dauneaza dar dupa 2 ani le am la fel, cand voi observa vreo diferenta nefasta cu siguranta voi lua masuri si voi inceta vopsirea lor.
    Incurajeaza-ti prietena sa nu le mai vopseasca saptamanal...
    Hai ca si eu am scris mult ;))...dar nu stiu daca vei reveni la postul asta, am raspuns cam tarziu :D

    RăspundeţiȘtergere
  11. Pixie la fel ma gandeam si eu inainte sa postez, ca totusi nu toti urmaritorii nostri sunt comuni si poate e util pentru cineva ;)) :*:*:*

    RăspundeţiȘtergere
  12. Au iesit super.. Eu le-am facut once, dar nu mi s-a parut nimic diferit. La tine e deja forma frumoasa, eu trebuie s -o fac din fard. Congrats on learning to do it urself!:*

    RăspundeţiȘtergere
  13. Multumesc Koko, tu ti le faci din fard foarte frumos, am vazut ;)

    RăspundeţiȘtergere
  14. Eu imi stric sprancele de fiecare data cand ma gandesc sa le pensez singura deci nici nu ma gandesc sa le vopsesc :D
    Oricum tie ti-au iesit f bine! si ai ochi frumosi :*

    RăspundeţiȘtergere
  15. Multumesc Laura!...Cu grija, rabdare si putin talent nu le mai strici ;)):*

    RăspundeţiȘtergere
  16. hei, poti sa mi spui si mie te rog, daca sunt blonda, folosesc aceeasi concentratie, adica 1 picatura de vopsea si una de oxidant?

    RăspundeţiȘtergere
  17. rene,
    Si eu sunt blonda si folosesc concetratia asta, deci raspunsul este da.

    RăspundeţiȘtergere
  18. mie nu imi place cum ti le-ai vopsit :D spranceana vopsita trebuie sa fie uniforma. Observ la tine ca locul de unde incepe spranceana nu l-ai vopsit . Incearca sa nu iti mai vopsesti sprancenele cu betisoare de urechi ci cu betisoare pentru frigarui sau orice betisor care e ascutit la varf , pentru a le da un aspect mai placut .

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu am vopsit locul de unde incepe spranceana pentru ca acolo sunt doar 2-3 fire razlete si s-ar vedea dubioasa pielea vopsita si oricum imi plac mai naturale. Si nu le-am vopsit cu betisoare de urechi, nu stiu unde ai citit tu asta. Betisoarele le-am folosit doar pentru corectare.
      Iti multumesc pentru sfaturi, inutile chiar...pentru ca am renuntat la vopsitul sprancenelor :).

      Ștergere
    2. O cosmeticiana din Bucuresti mi-a spus ca in mod normal, trebuie vopsite o data la 5 saptamani, nu mai des.

      Ștergere
  19. wow, ce ochi frumosi ai! vreau si eu :(( mersi de sfaturi

    RăspundeţiȘtergere
  20. foarte fain au iesit.am si eu nevoie de curaj :)

    RăspundeţiȘtergere
  21. Ca sa le vopsesti fara sa le manjesti pe langa, puneti inainte de a aplica vopseaua putina crema sau vaselina, sau crema de galbenele.. astfel cand stergi culoarea se sterge si vaselina si nici nu se pateaza pielea pe contur.. spor..

    RăspundeţiȘtergere
  22. Buna.Am si eu o intrebare ,vad ca in foto e oxidant 6%. se poate folosi si de 6%? nu trebuie neaparat 3%? mersik.

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna Ramona!
      Cred ca de 3% e prea slab, eu as recomanda de 6 :).

      Ștergere
  23. Buna, pe durata a cat timp iti ajunge vopseaua si oxidantul?

    RăspundeţiȘtergere
  24. Hai ca-mi place blogul tau, mai zabovesc un pic pe-aici! Tocmai te-am adaugat la ”bloguri pe care le urmaresc” :).

    Imi plac sprancenele vopsite, dar culoarea se duce f repede. Tie ti-au iesit f bine, as ruga o prietena sa mi le faca (aceeasi care ma si vopseste, de altfel), dar daca imi greseste culoarea? :)))

    RăspundeţiȘtergere