marți, 21 februarie 2012

Unt de corp cu unt de cacao - EndeaSoap -

 Anul trecut am făcut cunoștință cu produsele naturale pentru prima dată, mă refer la produse naturale preparate si cumpărate din comerț (târguri/site-uri/etc) că naturale am mai folosit și pe vremea bunicii iar cu uleiurile am mai avut contact.  
 
 Sincer nu eram deloc atrasă de ele, nu știu de ce dar când auzeam de cuvântul "bio" sau "vegetal"  îl asociam imediat cu un miros neplăcut și automat apărea un feeling de repulsie...
 
 Aproape involuntar am primit mici minunății ce le-am testat cu drag (cremă de față, balsam de buze, săpun natural de gălbenele, masca de păr) și nu credeam că din cauza lor voi ajunge să tresar la toate postările vostre cu titlu ce conține ceva BIO/vegetal/natural.

 Anul asta am observat că interesul meu pentru ele crește, se dezvoltă și e pe cale să se transforme în pasiune (=obsesie, dar sună prea tragic :D).  Acum nu vă imaginați că am un dulap (alb din care ies raze de soare când îl privesc) cu etichetă BIO și mai înalt ca mine, no-noo!! But I wish :)).  
Am încercat puține produse dar suficiente încât să-mi dau seama că mi se potrivesc.
 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
 În postarea asta eram sigură că voi deține untul de corp cu unt de cacao și eram indecisă în alegerea unor săpunuri.  
Zis și făcut...acum dețin untul de corp, mă bucur de el și vreau să împărtășesc cu voi câteva păreri. 
Ingredientele lui m-au atras la prima citire: unt de cacao, ulei de nuci de macadamia, ulei de migdale, esentă naturală de vanilie.
  •      Ulei de migdale  - este un ulei fîn, cu proprietăți emoliente, folosit încă din antichitate. Hrănește și catifelează pielea
  •      Ulei de nuci de macadamia - este un ulei cu o textură ușoară și absorbție rapidă. Ajută la prevenirea îmbătrânirii premature a pielii, regenerează pielea și o lasă catifelată și fină.
  •      Unt de cacao - cu un conținut ridicat de antioxidanți, untul de cacao are un puternic efect de anti-îmbătrânire, conferă suplețe și elasticitate pielii. În același timp calmează, hidratează și echilibrează pielea lăsând-o deosebit de mătăsoasă și catifelată.   
  •      Ceară de albine - conferă pielii suplețe și catifelare. Are un efect calmant și hidratant, ajută pielea să retina umezeală prin formarea unei bariere la nivelul pielii ce împiedică pierderea de umezeală.
  •      Esența de vanilie -  îi conferă un miros plăcut de vanilie ce calmează. (sursă)
Primul meu contact cu produsul a fost de ordin olfactiv.  Am fost și sunt cam dezamăgită pentru că mirosul plăcut de vanilie abia se simte.
 
 Ca și consistență, e exact așa cum mi-am imaginat (n-am mai avut un unt de corp a
șa solid până la el), mai alb decât un unt de masă :D, parfumat delicat și necomestibil ;)). 
  Și pentru că se prezintă intr-o stare cam solidă (fată de o crema de corp sau un unt de corp Fennel de ex.) credeam că va fi un chin utlizarea lui dar nu e așa. Datorită temperaturii corpului, sub degete se topește atât cât e nevoie. Lasă pielea hidratata dar nu unsuroasă, intră în piele prin masaj și miroase foarte discret dar doar dacă îmi lipesc năsucul de piele. 

 [Aș recomanda utlizarea lui doar seara și încercați să nu butonati telefonul dacă l-ați folosit  înainte. :D]
 
 L-am folosit pe corp dar s-a întâmplat să fiu plecată câteva zile fără cremă de față la mine și cum simțeam nevoia de hidratare am apelat la el, fiind singura soluție.  Nu mi-a cauzat nici o neplăcere dar la scurt timp cosmeticiana m-a întrebat ce-am folosit pentru față pentru că am muulte puncte pline de grăsime sub piele și porii blocați. I-am povestit pe scurt și m-a sfătuit să folosesc produse untoase/uleioase doar în zona ochilor-seara iar pe restul feței o cremă cu SPF mare-ziua.
L-am cumpărat de pe site-ul endeasoap.com și după poze și gramaj mi se părea prea mititel pentru un produs de corp iar acum îmi dau seama că se consumă atât de greu încât cine știe când o să mai am nevoie de un altul (iar eu  râvnesc după ATÂTEAAA).  

Și apropo de ambalaj, îmi place foarte mult borcănelul din sticlă maro, eticheta neagră e mai puțin plăcută pentru că se înțelege cam greu scrisul de pe ea dar bănuiesc că are și ea un rol și ajută la protecția conținutului (păstrarea proprietăților ingredientelor cred eu).
 
 Urmăresc mai multe site-uri ce vând produse naturale și-am observat că au început să tot apar
ă produse in astfel de borcănele, lucru care pe mine mă bucură. Că tot a venit vorba de astfel de site-uri, am de gând să le dedic o rubrică întreagă în viitor, pe blogul meu.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Zilele trecute am început drăguțul mini pachet Flower și regret că nu am luat varaintele full size pentru că la astea mini se distinge cu greu care cum e, mirosul lor fiind mai mult tipic mirosului de săpun de casă. 

 Flower conține următoarele săpunele: rosemilk, stropi de cătină, lavander soap, gălbenele, vanilla delight. 
De încheiere ar fi mers un wishlist dar cum al meu e mare cât China clar are nevoie de o postare aparte...deocamdată mă mulțumesc să le citesc pe ale voastre.
Și între timp sper să mă bucur de cât mai multe săpunuri naturale dar și uleiuri/untisoare . 

În wishlist-ul vostru de produse naturale ce predomină? Mi-ar plăcea să știu..

Pup tare!
        Federova...

14 comentarii:

  1. sunt fan unturi si uleiuri...am comandat si eu un unt , abia astept , nu zic mai mai mult...mai am 3 acasa , dar nu ma pot abtine :)...wishlist-ul meu ar contine niste ulei de camelie , dar mai stau putin ca mai am de monoi de tahiti si vreau sa-l termin...aaa...si fructul pasiunii am...il folosesc drept parfum !

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Deci si tu ai monoi de tahiti!!! Descrierile fetelor care l-au testat ma fac sa-l vreau si eu :((.
      Si fructul pasiunii suna bine, dar um adica il folosesti "drept parfum"?! Asa puternic miroase incat poate fi folosit drept parfum?

      Ștergere
  2. Super!Deci asta e untul de corp cu cacao de care-mi spuneai,pare delicios dupa ingrediente!!!
    Foarte dragute si sapunurile si maniera in care le-ai prezentat.Te pup!

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, el este "inculpatul" ;)).
      Imi plac mult sapunurile naturale, sper sa incerc in numar cat mai mare :)).
      Te pup si eu!

      Ștergere
  3. Vad ca suntem din ce in ce mai multe fete care cochetam cu produsele cosmetice cat mai naturale. Eu sper sa nu treaca mult si sa inlocuiesc de tot macar cele de ingrijire ale tenului si pielii cu produse naturale. :D
    Te pup :*
    PS: Fa-ti curaj si posteaza primul capitol din roman...sunt nerabdatoare sa-l citesc. :P

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu ma bucur ca se intampla asta, un mod de viata mai sanatos inseamna si rutina de ingrijire nu numai alimentatia...
      N-o sa pot inlocui chiar tot, recunosc ca imi plac unele mirosuri/arome care nu pot fi redate asa bine in produsele naturale, cel putin n-am descoperit asta pana acum.

      Am curaj sa stii, imi lipseste doar timpul momentan, spre fericirea mea mai am si alte activitati in afara de blog :P.
      Te pup!

      Ștergere
  4. Hey,draguto,dar te rasfeti...nu gluma:)
    Mi se pare foarte convenabil ca pret setul de sapunele,tre' sa il adaug si eu in wishlist:P

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sapunurile naturale chiar sunt un rasfat, nu se compara cu cele din comert, nu stiu cum de am trait pana acum fara ele ;)).

      Ștergere
  5. Eu nu am incercat decat sapunuri de la ei, insa sunt curioasa si eu de acest unt de corp, acum am vazut ca nu are numai unt de cacao in compozitie, ci si alte uleiuri...cred ca mi s-ar potrivi si mie, mai nou mi se usuca pielea pe o portiune si mai extinsa si nu ar mai trebui sa ignor asa de mult partea aceasta cu hidratarea... :P

    Super poze... :)
    Pupici!

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ingredientele m-au atras pe mine. Si eu am o problema cu pielea uscata, mai ales pe picioare dar recunosc ca nu apelez numai la acest unt, alternez cu alte uleiuri sau creme. Mai trisez cu alte cuvinte :D.

      Multumesc!
      Te pup!

      Ștergere
  6. Perfect ! nimic nu se compara cu produsele naturiste !

    RăspundeţiȘtergere
  7. Sa folosesti cu placere tot setul .Asteptam impresii despre pachetul Flower

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Sunt mititele sapunurile dar se pare ca tin ceva :P.

      Ștergere