joi, 16 august 2012

Pantofi cu ținte (studded flats) - made by me!

Cum a început totul?! 
Am zărit o pereche țintoasă fix la prietena mea ce tocmai se întorsese din Londra. Și-i luase de la Topshop. I-am admirat, i-am probat desigur și-am rămas cu gândul la ei.

Apoi au început căutările. 
- Topshop - 28 £  
- sheinside - 53,51  
- oasap - 68,89 
- inlovewithfashion - 30,58  
- romwe - 70,28  
- ebay - 45,99 $ 

Prețurile sunt totuși acceptabile dar cum nu-mi place mie să mă complic și să-mi prind urechile prin comenzi online (venite din Honolulu), au picat toate variantele, plus că nu toți m-au dat pe spate. 

Într-o scurtă vizită la mall i-am zărit și la Bershka....Îmhh, după ce că simțeam un oarecare disconfort la probă mă mai ustura și prețul - 180 RON?! No way, doar dacă erau cu toc mă păcăleau ușor. 
Ok, mi-am luat iar gândul. 

În drum spre sală e un magazinaș cu încălțăminte de unică folosință. Așa le zic eu la astea ieftine care te țin un sezon și-apoi-pa (au fost și mici excepții dar nu se pun). 
Văd în vitrină niște pantofi (aproape) simpli negri și ghici ce-mi trece prin cap?! :D 
Intru, îi cumpăr, ajung acasă și dau search pe google: capse ținte metalice
Dau de un shop online care fizic e la 5 min de mine. Visss!!! 
Ajunsă la magazinul respectiv a doua zi, nu-mi mai venea să ies, dacă mă mai duc de 3 ori mă apuc de bijuterii hand-made sigur ;)).  
Nu am găsit capse rotunde dar m-am mulțumit și cu astea, nu sunt deloc proeminente și arată ok. 
Seara, am început operațiunea împingere de capse în pantofi.  
Capsele au 4 piciorușe și ca să ușurez procesul de creare a design-ului, am împins în interiorul capsei 2 piciorușe opuse și-au rămas doar 2 de înfipt. Ca instrument util și nelipsit am folosit forfecuța de unghii, atât pentru împins piciorușele cât și pentru fixarea lor pe materialul pantofului (puțin cam dur). S-a cam avariat degetul mare dar a trecut. 

N-am mai avut răbdare și timp să caut tutoriale, bănuiesc că un degetar era piesa de rezistență dar deh. M-am descurcat și fără. 
Mi-a luat câteva zile să-i termin și asta pentru că eram leneșă și mă plictiseam repede de împuns la capse.
Before...
 And after....
Colegele au zis că sunt interesanți și drăguți, apropiații (mai mult al meu) spun că arată ciudat și nu mi se potrivește deloc stilul de rockerița. Pe mine chiar nu mă duc cu gândul la rock, îi văd mai mult ca pe niște pantofi casual dar puțin mai moțați :)). 
Sunt încântată de ei chiar dacă mă mir și eu uneori că îmi plac. Am depus ceva efort cu capsele dar măcar am ieșit ieftin.

Prețul lor: 25 RON
Prețul capselor: 30 RON/200 de bucăți din care am folosit doar 160. 
Total: 55 RON, rest 40 de tințe :P.. 
Aștept părerile voastre sincere!
Poate sapatamana viitoare o să postez un outfit cu ei, voi cum sau cu ce i-ați asorta? 
Later edit: Outfit HERE!

P.S: Vreau cu toc acum! :D

61 de comentarii:

  1. Foarte draguti, se poarta tintele si capsele si anul acesta !

    RăspundeţiȘtergere
  2. Suuuuuper!!
    Tare tare mult imi place cum ti-au iesit...ar trebui sa incerci mai multe chestii ..pentru ca te pricepi.
    ppfff, chiar imi plac! tare tare mult!

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mi s-a mai spus ca ma pricep si-mi si place sa fac diverse chestii de mica dar nu am timp sa-mi pun ideile in practica :P.
      Te pup graviduta frumoasa!

      Ștergere
  3. I like them! Imi zici si mie pretty pls unde e magazinul minune cu tinte? Poate asa imi fac si eu odata balerinii :D

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acum stii unde e! N-am pus link pentru ca n-am vrut sa-i fac reclama gratuita, azi sunt rea :)).

      Ștergere
  4. Sunt foarte frumosi, cred ca am vazut si eu ceva de genul asta la Bershka. Apropo de magazinul cu capse, am gasit si eu unul care ar fi undeva pe la Diham dar nu am reusit sa il gasesc, tu unde l-ai vazut?

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La parterul unui bloc pe bld. Chisinau am gasit magazinul, sigur e acelasi.

      Ștergere
  5. Sunt f draguti! Cand am citit titlul m-am super entuziasmat gandindu-ma ca ai gasit tepi :)).

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai dreptate, suna cam gresit titlul pentru ca nu sunt chiar genul ala de tinte dar am gasit si tinte de care vrei tu, ai vazut deja pe fb :P.

      Ștergere
  6. Wow! Foarte buna ideea ta! Si ma tot uit de pantofiori de genul si am gasit la 100 de lei si ar mai fi transportul,dar ideea ta e foarte buna. Problema e ca la mine in oras nu am gasit capse deloc(cautasem sa le pun pe blugi).
    Oricum,Felicitari! Mie imi plac mult:*

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merg asa pentru un sezon, mie mi se par ok. Noh, mi-am facut damblaua :)).
      Cauta pe net, eu asa am gasit si poti sa comanzi online, iesi mult mai ieftin :).
      Multumesc frumos! :*

      Ștergere
  7. La Londra intradevar e mega trendy toata lumea poarta dar acolo stilul punk rock e cum sa zic, face parte din traditie la fel si ochelarii de tocilar :)
    Nu sunt urati doar ca trebuie o anumita atitudine sa ii porti si haine mai punk rock asa, casual nu cred ca merge

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ochelarii aia sa nu-i vad, nu-mi plac DELOC si n-as purta nici platita ;)).
      Eu o sa-i port mai casual cu speranta ca nu par ridicola, haine mai punk rock chiar nu am si nici nu-mi plac :|.

      Ștergere
  8. bun , si Monik a mea tinteste o pereche !

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nice! Tot pe negru? Mie imi plac si pe alb.

      Ștergere
  9. Ce frumosi sunt! Sa ii porti cu placere :*

    RăspundeţiȘtergere
  10. Deci arata superb de-a dreptul:) Eu cred caut ca as fi avut rabdare sa aplic doar in partea de fata capse si adio:))

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa m-am gandit eu dupa ce am terminat primul pantof :)), mai bine faceam doar partea din fata. Nu-mi mai simteam degetul mare dar mi-a trecut :D.

      Ștergere
  11. ce mult imi plac..sunt super..sa i porti cu placere :D

    RăspundeţiȘtergere
  12. Si eu mi-am luat niste tinte acum o saptamana pentru o geanta. Sa ii porti cu placere! :)

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ms Camelia!
      Mi-au ramas niste capse si chiar ma gandeam ce sa fac cu ele. Sa le pun pe o geanta sau sau pe un guler la o camasuta...sunt indecisa.
      Plus ca ma mananca pielea sa-mi iau si alt tip de capse pentru o pereche de pantofi cu toc :D.

      Ștergere
  13. Arata mult mai bine decat in varianta originala, sincer!:)) Sa-i porti cu placere!:*

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Wow, serios? :D Ma bucur sa stiu asta, chiar imi era teama ca arata a kitsch :)).

      Ștergere
  14. Pantofii fara capse nu sunt foarte atractivi, dar dupa modificare au devenit absolut superbi! Eu asi asorta-o cu o geaca neagra din piele sau imitatie de piele, stil rock tot cu capse. Sunt curioasa de outfitul tau!

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La geaca neagra din piele ma gandeam si eu numai ca nu am pe negru :(. Cred ca o s-o dau in bara cu outfitul meu...

      Ștergere
  15. super,bravissima!!! eu ador sa tot refac fel de fel de lucruri,sa tai,sa cos,etc.chiar aseara dupa un stres si oboseala am taiat o rochita si am facut fusta si am reinventat o camasa.ma linisteste si apoi ma bucur de rezultat. pupp,imi place mult!

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aaaa, nu e corect! De ce nu ne arati si noua?
      Si mie imi place sa ma joc cu foarfeca de mica, prima data cand am inceput am taiat perdeaua din casa ca sa fac rochie de mireasa la papusa :)). A iesit asa de frumoasa ca n-a putut mami nici sa ma certe ;)).
      Te pup!

      Ștergere
  16. Imi place mult rezultatul. Stii cu ce i-as purta eu ? Intr-o tinuta monocroma.. pantaloni/jeans albi sau negri, chiar si pantaloni din piele, dar nu imi veneau bine atunci ca erau ai mei acum, iar in partea de sus o bluzita/camasa vaporoasa si parul prins in coc. cam asa:http://1.bp.blogspot.com/-Dp59f1tISsw/TmCtg4dd1OI/AAAAAAAAD6o/Xt13cn3PTSI/s1600/tumblr_l2l8cxrmjO1qza6kro1_500.jpg

    Astept sa vad unghiutele, am vizitat toate fetele, stai linistita nu esti ultima, si chiar de ai fi, tot problematic nu e. :*

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc pentru idee si aprecieri draga Ela! O sa-mi caut niste pantaloni scurti de piele, nu prea ma reprezinta dar parca as vrea ;)).

      Imediat urmeaza si unghiutele :D.
      Te pup!

      Ștergere
  17. Esti geniala si le suspectez pe unele colege c-au spus ...unele chestii (sic) din invidie!
    In primul rand ca eu nu eram in stare sa "produc" asa ceva. Ti-au reusit foarte bine
    Desi nu sunt stilul meu nu pot sa nu remarc simetria cu care sunt facuti si merg la blugi, pantaloni scurti, salopete.
    sa ii porti sanatoasa!

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thanks hapi! N-au iesit perfecti dar am fost foarte atenta ca sa-mi iasa cat de cat simetrici. Mie mi-ar placea sa-i port cu pantaloni scurti dar nu prea ma avantajeaza. O salopeta ar fi interesanta :D.
      Ms! :*

      Ștergere
  18. Doamne, cat mai 'customizam' si eu ce-mi cadea in mana cand eram mica! Pantofii ti-au iesit super, eu am vazut la o tipa pe YT o pereche de cizme negre, carora le-a aplicat ea tinte si erau geniale. Sa-i porti sanatoasa!

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ms Alice! Pe cizme nu am vazut dar cred ar arata dragut capsele aplicate doar pe bot si pe calcaie cumva.

      Ștergere
  19. Răspunsuri
    1. Really? :D
      Chiar ma bucur ca am primit atatea pareri pozitive, nu ma asteptam.

      Ștergere
  20. vai cat sunt de faini! marti am intrat intr-un magazin d-asta despre care spui si am plecat 2 perechi de pantofiori. m-am tot invartit si pe langa o pereche ca cei pe care i-ai "tunat". la noi sunt 12 sau 15 lei :D
    stii ce rugaminte am... daca se poate, bineinteles. poate ne arati si un outfit cu acesti pantofiori. tare m-ai intaratat si parca as pune mana la treaba cu niste tinte :))

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt convinsa ca sunt mult mai ieftini de 25, stiu ca preturile sunt umflate tot timpul la magazinul de unde i-am luat. Daca stateam sa caut gasesm si eu mai ieftini.
      O sa va arat si un outfit, desi nu e mare lucru :(.

      Ștergere
  21. Mi-am luat aceaiasi pantofi pe care ii ador cu 13 ron :X Sunt tare madra de ei . Si vreau si eu sa imi fac pantofiori cu capse :X Sper sa am timp in curand :P

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Probabil ca la Dragonul Rosu sunt 10 ron ;)). Pentru un sezon sunt perfecti :P.

      Ștergere
  22. superbi Federova! o idee foarte ingenioasa! ;) sa-i porti cu mare drag ;*

    RăspundeţiȘtergere
  23. Interesant:)Dar nu cred ca am rabadare sa imi fac.

    RăspundeţiȘtergere
  24. Haha...mi se par foarte amuzanti si draguti,te pricepi la mesterit...ce sa mai!?
    Nu mi-ar fi trecut prin cap,recunosc:)
    Pup

    RăspundeţiȘtergere
  25. Ce esti de bravoo!!

    http://ana.ciorici.com

    RăspundeţiȘtergere
  26. Pantofii au iesit exact asa cum ar fi trebuit sa iasa, dar am o intrebare. Cum sunt prinse tintele in interiorul pantofului? Nu te inteapa/agata dresul/ provoaca zgarieturi?

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Le-am prins indoind cu forfecuta colturile picioruselor pe interiorul pantofului. Asa ma gandeam si eu ca o sa ma jeneze, chiar ma intrebam cu ce ciorap sa-i port ca sa nu simt nimic dar chiar si pe piciorul gol nu se simte absolut nici un disconfort.
      Daca nu indoi bine varfurile picioruselor risti sa te zgarii dar daca verifici de fiecare data cum se simte la deget si esti atent/atenta si nu scapi nici unul indoit cum nu trebuie atunci n-o sa ai probleme.

      Ștergere
  27. Vai, unde e magazinul ? In ce zona ? Ca ma duc maine si-mi iau! Eu zarisem la Zara, apoi la Pull and Bear, Bershka ...si tot asa. Plus ca eu vreau sa imi pun tinte pe camasute:)).
    Si ..DA! Chiar ti-au iesit super!

    RăspundeţiȘtergere
  28. Munca de chinez batran, dar rezultatul...merita toate eforturile din lume. :)
    Felicitari!

    RăspundeţiȘtergere
  29. Buna!!imi spui si mie te rog de unde ai luat tintele?? un site sau ceva!! :*

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna! Daca dai search pe google "capse tinte" ti se deschid o serie de site-uri din care poti alege ce vrei in functie de preferinte. :*

      Ștergere
  30. buna ! imi poti spune te rog prin ce zona este magazinul de unde ti-ai luat tintele,nu prea ma incanta idee sa cumpar online :) si app pantofii sunt super draguti

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna! Magazinul este in zona Diham dar cam greu de gasit pentru ca este intr-un apartament la parterul unui bloc si nu e deloc semnlalizat.

      Ștergere
  31. Buna am fost azi pe strada diham si nu am gasit nimic..imi poti spune si mie blocu sau o adresa pe ce strada e sau daca e pe strada diham ca sunt interesat de aceste tinte capse dar am nevoie de adresa sau de un nr de contact MS frumos

    RăspundeţiȘtergere
  32. Mie imi place ideea! A iesit foarte bine!

    RăspundeţiȘtergere
  33. Felicitări! Ți-au ieșit foarte bine, nu ar fi rău dacă te-ai ocupa și de handmade! ;))

    RăspundeţiȘtergere